tisdag 2 juli 2013

Hattutställning/Hat exhibition

Idag var jag i tidningen igen, närmare bestämt på Keskipohjanmaa. Jag och några till ställer ut hattar vi gjort vid hantverkarboden i Jakobstad under hela juli, och under jakobsdagarna är det hattvecka med ännu flera hattar, bl.a. ur min personliga samling med gamla hattar. Dessutom kommer jag att vara på plats under måndagen 22 juli och tillverka några provexemplar ifall någon är nyfiken på att se hur det går till, eller annars bara vill komma och prata gamla kläder och sånt!

Edit; dagen efter i en annan tidning, Pietarsaaren Sanomat!


In English; I'm in the local news again (keskipohjanmaa), me and a few others are exhibiting hats we've made in a handicraft store here in Pietarsaari. Hats are the theme of the month, and during the "Jaakon päivät" event (week 30) there will be an extended exhibition including a few hats from the local museum and from my personal collection! I will also be demonstrating how I make my hats on Monday that week (22 july) in case anybody is interested.

Edit; and the next day in a different paper, Pietarsaaren sanomat!

2 kommentarer:

  1. How terrifically exciting! I love the wide brimmed navy blue hat you're holding - it just exudes classic Hollywood glamour.

    ♥ Jessica

    SvaraRadera
  2. Jessica; It is! That hat is so new I haven't used it yet, feels a bit like it might be too much here in this small town...:S

    SvaraRadera

Hej, lämna gärna en kommentar, så svarar jag här i kommentarsfältet så fort jag har möjlighet! :)

Feel free to leave a comment, and I'll get back to you here asap! :)