tisdag 7 maj 2013

Vår i luften / Spring is in the air

Det börjar likna vår! Mer och mer börjar jag klä mig i kjol och tunnare skor och vinterns röda och svarta kläder byts ut mot alltmer vitt och blått. Det börjar finnas mer att välja på i garderoben. Av nån anledning har jag mycket fler sommarkläder än vinterplagg, trots att sommaren är så mycket kortare. Nån annan som märkt detsamma i sin garderob? Alternativt låter jag mig begränsas av att jag inte äger några vita eller blå vinterskor att matcha kläderna mer. Nåväl, får hålla ögonen öppna i höst men innan dess ska jag försöka hinna använda alla mina sommarklänningar!


In English; Spring is here! It's getting warmer and I'm wearing more and more summery blue and white instead of dark reds and wintery black. Or then maybe I don't wear much blue/white in winter because I haven't got any matching blue/white winter shoes...? Well, that's something I'll worry about when it gets colder again. Right now I'm gonna try to enjoy the warmer weather and wear more summery dresses!

1 kommentar:

  1. How wonderful! May ushered in spring's return here as well, and I couldn't be happier. I'd almost forgotten how good the fresh spring air smells and just how entrancing lovely golden sunlight is.

    Three big cheers for sundress season!!!

    ♥ Jessica

    SvaraRadera

Hej, lämna gärna en kommentar, så svarar jag här i kommentarsfältet så fort jag har möjlighet! :)

Feel free to leave a comment, and I'll get back to you here asap! :)