onsdag 31 oktober 2012

I brist på bättre/Small update

Oj, så fel jag hade när jag trodde att saker och ting skulle lugna ner sig och jag skulle få mer tid för bloggen. Skolan rullar på med prov och portfolion som skall inlämnas osv och två kvällar i veckan har jag jobbat och så fortsätter det. Så kan det bli när man försöker gå en treårig utbildning på två år samt jobba vid sidan om...Här på bloggen kommer mera gamla fynd i brist på annat innehåll.

Kitten-redd

Röd retro jumper, precis vad jag brukar ha ögonen öppna för!

Kitten-green

Ovanligt för min garderob men jag kunde inte motstå det där mönstret.

Kitten-us

Bomullsunderkjol kan vara skönare på sommaren än den underkjol jag gjorde av (nylon?)gardiner.

Kitten-rand

Två randiga toppar, precis i min smak.


In English; Boy was I wrong to think that things would calm down...School can be tough when you're trying to  do a three year course in two years and work a couple of nights per week at the same time. Anyway, here's some old finds I haven't blogged about earlier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, lämna gärna en kommentar, så svarar jag här i kommentarsfältet så fort jag har möjlighet! :)

Feel free to leave a comment, and I'll get back to you here asap! :)