måndag 3 augusti 2015

Gammaldagstorg 2015

Lägger in några bilder från årets gammaldagstorg i Jakobstad. Hjälpte min mor med keramikförsäljningen för att ha en orsak att gå klädd i vintage en hel dag, heh. Klänningen är en omgjord loppisklänning och även hatten har jag själv fixat. Resten är vintage och köpt second hand. Mammas klänning har tillhört min mormor, handskarna och solglasögonen är loppisfynd och hatten har jag gjort.

 

Följande bilder är tagna av min duktiga kusin Andreas Haals.





In English; Wore vintage to the old fashioned market again this year, dress and hat are self made, rest is vintage/second hand.

1 kommentar:

Hej, lämna gärna en kommentar, så svarar jag här i kommentarsfältet så fort jag har möjlighet! :)

Feel free to leave a comment, and I'll get back to you here asap! :)